zaterdag 23 oktober 2010

Laatste nieuws: Optreden Corijn geschrapt.Onze nieuwste handlanger: ANTONIE HARMS. (singer songwriter)

Antonie Harms. Vrijdag 29 oktopber 2010 21.00uur. Het Paleis.


Ik ben op m'n 10e begonnen met gitaarspelen (Ik ben inmiddels 18), ik heb eerst 5 jaar gitaarles gehad van Job Posthuma,
en daarna nog 2 jaar van Arjan van der Linde. misschien ken je ze wel?
De laatste twee jaar ben ik begonnen m'n eigen nummers te schrijven. De laatste tijd gaat het steeds makkelijker, en de nieuwe nummers blijven komen. Ik ben geinspireerd door grote namen als Bob Dylan, Neil young(crosby stils nash & young), en the Beatles.
Ik denk meestal niet te hard na over m'n teksten, m'n muziek moet vooral leuk zijn om naar te luisteren. Je kunt als luisteraar de teksten zo diep intepeteren als jij wil.
ik ben in de laatste zomervakantie eigenlijk voor het eerst begonnen met optreden in café's, in het voorpragramma van vanderlinde. Ook heb ik een demo met 7 nummers opgenomen in Duitsland, in de toekomst wordt die demo aangevuld met nieuwere nummers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten